Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ad3mgfx | użytkownik

imię i nazwiskoAdam adresTomaszó Maz. zarejestrowany08.02.2007 @17:51:34 ostatnio na stronie21.04.2008 @21:25:59

De las glorias deportivas
Que campean por Espana
Va el Madrid con su bandera
Limpia y blanca que no empana.
Club castizo y generoso
Todo nervio y corazon
Veteranoz y noveles
Veteranoz y noveles
Miran siempre sus laureles
Con respeto y emocion.

Hala Madrid, hala Madrid
Noble y belico adalid
Caballero del honor.
Hala Madrid, hala Madrid
A triunfar en buena lid
Defendiendo tu color
Hala Madrid, hala Madrid, hala Madrid.

Enemigo en la contienda
Cuando pierde da la mano
Sin envidias ni rencores
Como bueno y fiel hermano.
Los domingos por la tarde
Cominando a Chamartin
Las mocitas madrilenas
Las mocitas madrilenas
Van alegres y risuenas
Porque hoy juega se Madrid.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona www- Gadu-Gadu3427525
digarty5 komentarze83 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~m1ke    10.07.2007 @11:20:58
o.O Dziekuje.. ktoz to u mnie zagoscil ;]
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~Makaay    10.04.2007 @17:14:35
Witam, bardzo dobre digarty
Pozdrawiam
~DuchuArt    08.04.2007 @11:39:59
Nawzajem.
_______
Dziewczyny mi nie w głowie.. chce zostać trenerem pokemonów.
~clips    07.04.2007 @22:23:47
niezłe grafiki;] pozdrawiam i wesołych;]
~MaxsteRR    07.04.2007 @17:02:53
Dzieki

Wesołych świat :P
_______
~Anmarno    07.04.2007 @16:52:27
: po pierwsze wesołych świąt zycze po drugie dziekuje za komcia też a po 3 to moja bliska kumpela hehe
_______
A ja się dopiero uczę
~2Dami2    07.04.2007 @16:32:41
No, to zaszczyt, hehe

A na zdjęciu które skomentowałeś, widać przełącznik przystawek, w gitarze elektrycznej
~chodzo    07.04.2007 @16:29:54
yo / wzajemnie
~2Dami2    07.04.2007 @15:53:02
Dziękuje, wzajemnie.

A komentarza nie bierz tak do siebie. Można szukać inspiracji w dobrych pracach, ale unikać takiego wzorowanie się na nich jak widzimy tutaj. Pamiętaj o tym
~Domi91    07.04.2007 @15:44:29
wzajemnie ;]
~kolan    07.04.2007 @12:35:08
witaj bucek :D
~m1ke    07.04.2007 @11:03:20
Wesolych Swiat.
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~halucynkaa    06.04.2007 @21:56:06
a czemuż to według CIebie był problem z wykonaniem? hm?
ja i tak sie ciesze co wyszlo z tego zdjęcia ponieważ było robione.. na komórce! ;p
pzdrwm
~Wielki    06.04.2007 @21:42:59
dosłownie 3 fotki wstawione na krzyż, trochę przenikania i ot co ta praca...
trzeba sie bardziej postarać
Wesołych świąt! pozdrawiam!
~gds    06.04.2007 @21:42:14
nmzc. pzdr.
~m1ke    18.03.2007 @22:47:44
To juz jest Photoshop CS8? :P
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~m1ke    18.03.2007 @21:37:35
Dziekuje
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~RafiLFC    18.03.2007 @09:33:54
Dzięki.
~DuchuArt    17.03.2007 @20:22:50
Witam BucQ.
_______
Dziewczyny mi nie w głowie.. chce zostać trenerem pokemonów.
~Lolipopek    17.03.2007 @20:02:54
bucek z gfxw i z darkwarez:D??
_______
pruk....pruk....
~m1ke    17.03.2007 @19:44:47
x4 dzieki..
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~m1ke    17.03.2007 @19:20:58
Witam bucek
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~dimhil    17.03.2007 @18:51:58
Czesc ;P
_______
http://www.dimhil.digart.pl - wpadnij!
~Reakcja    17.03.2007 @18:42:07
zapraszam: )
~Merendil    27.02.2007 @22:32:36
Witam w gronie Digartowiczów.
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt